Producenci
Pięć najlepszych odżywek na wzrost mięśni 0

Od kilku miesięcy starasz się zbudować mięśnie, ale nie widzisz efektów swojej pracy? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jakie suplementy pomogą Ci w szybkim czasie osiągnąć oszałamiające efekty. Na wstępie należy zaznaczyć to, że działanie suplementu jest uzależnione przede wszystkim od naszego organizmu. Poniżej przedstawiamy pięć suplementów, które pomagają zbudować mięśnie.

1. Kreatyna

Okazuje się, że kreatyna występuje w organizmie ludzkim. Jakich efektów mogę spodziewać się po przyjmowaniu kreatyny? Oto kilka z nich: - zwiększona skłonność do magazynowania glikogenu - przyspieszony proces regeneracji po treningu - beztłuszczowa masa ciała - mobilizacja mięśni do zwiększonej wydajności Kreatyna w szczególności rekomendowana jest dla sportowców, którzy trenują siłowo oraz chcą szybko zbudować mięśnie.

Zalecana dawka kreatyny: 5-10 gramów kreatyny dziennie. Połowę dziennej porcji zaleca się przyjąć przed treningiem; drugą połowę porcji po treningu.

2. Odżywki białkowe

Dlaczego białko powinno być tak ważne dla sportowca? Przede wszystkim - białko dodaje organizmowi energii oraz wspomaga proces rośnięcia mięśni. Odżywki białkowe zwykle spożywa się przed, jak i po treningu. Zadaniem odżywek białkowych jest zwiększenie syntezy białek oraz przyspieszenie regeneracji mięśni.

Oto kilka powodów, dla których warto spożywać odżywki białkowe:

- czyste białko bez laktozy

W dzisiejszych czasach coraz częściej spotyka się osoby, które cierpią na nietolerancję laktozy. Odżywki białkowe to świetny wybór dla osób, które nie tolerują laktozy!

- lepsze trawienie

Dzięki odżywkom proteinowym, organizm czerpie znacznie więcej korzyści ze składników odżywczych przyjmowanych chociażby z pożywieniem.

- szybka regeneracja mięśni

Każdy, kto skończył długi i męczący trening, wymaga regeneracji. Jednak nasz organizm, choć wielozadaniowy, często nie ma wystarczająco dużo siły, by samemu uruchomić procesy regeneracyjne. Aby zadbać o właściwą regenerację mięśni, warto postawić na właściwe odżywianie. Białko spożywane od razu po treningu, pozwala szybko zregenerować mięśnie.

- poprawiony metabolizm

Okazuje się, że właściwy metabolizm jest bardzo ważny - dlaczego? To między innymi od metabolizmu zależy, ile kalorii w ciągu dnia spalimy. Im lepszy metabolizm - tym więcej spalonych kalorii!

- odżywki białkowe hamują apetyt

Może w to nie uwierzysz, ale odżywki białkowe są w stanie "zabić" głód. Okazuje się, że suplementy białkowe mogą stanowić alternatywę dla klasycznego posiłku oraz mogą stanowić swego rodzaju przekąskę. Ważne jednak, by przy wyborze odpowiedniej odżywki proteinowej kierować się jej działaniem - odżywka białkowa nafaszerowana węglowodanami i tłuszczami nie przyniesie żadnych korzyści.

- wspaniałe źródło aminokwasów

Odżywki białkowe to źródło aminokwasów, bez których nasz organizm nie jest w stanie właściwie funkcjonować.

Zalecana dawka odżywki białkowej: 20-30 gramów odżywki białkowej naraz. Odżywkę białkową zaleca się spożywać przed i po posiłku.

3. BETA-ALANINA

Oto kilka korzyści płynących ze spożywania BETA-ALANINY:

- znacznie lepsza siła wyjściowa

- minimalizuje zmęczenie

- wpływa na zdolność sprintu

- wpływa na wytrzymałość organizmu

Zalecana dawka BETA-ALANINY: 2-6 gramów BETA-ALANINY.

4. Glutamina

Badania dowodzą, że glutamina wzmacnia układ odpornościowy oraz przywraca zdrowie tkankom mięśniowym. Glutamina zyskała popularność na całym świecie z racji tego, że przyczynia się do zwiększonej produkcji hormonu wzrostu.

Dzienna dawka glutaminy: 5 gramów tuż po przebudzeniu, 5 gramów po zakończonym treningu, 5 gramów przed snem

5. BCAA

Wielu sportowców na całym świecie twierdzi, że to właśnie dzięki aminokwasom rozgałęzionym - BCAA, odnieśli tak duży sukces. BCAA to leucyna, izoleucyna i walina, które stymulują syntezę białek oraz regulują metabolizm białek. Zadaniem odżywek BCAA jest przede wszystkim dostarczanie substancji odżywczych do tkanki mięśniowej. Odżywki BCAA dodają organizmowi energii niezbędnej do ćwiczeń. Ten produkt sprawi, że zapomnisz o zmęczonych mięśniach!

Zalecana dawka: 3-5 gramów tuż po przebudzeniu, 3-5 gramów przed i po treningu.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl