Producenci
6 powodów, dla których warto ćwiczyć w godzinach porannych 0

W okresie wakacyjnym czasami ciężko zabrać się do treningu. Gdy wieczorem pojawia się propozycja wyjścia ze znajomymi, ćwiczenia na siłowni odchodzą w niepamięć i są przesuwane "na później". Jeśli zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje treningi wieczorem nie mają żadnej przyszłości, wprowadź zmiany w swoim harmonogramie dnia. Wydaje Ci się, że alkohol nie wpływa na jakość Twoich ćwiczeń i wydajność organizmu? Mylisz się - aktywność fizyczna po lampce wina nie jest dobrym pomysłem.

Skupienie to podstawa

Skupienie w czasie treningu jest niezwykle ważne. Rano świat dopiero budzi się do życia. Dlatego w godzinach porannych istnieje mniejsze prawdopodobieństwo tego, że ktoś będzie atakował Cię niepokojącą liczbą wiadomości SMS.

Unikaj tłumów

W godzinach porannych siłownie zwykle nie są oblegane. Decydując się na trening o poranku, nie będziesz musiał się obawiać, że Twoja sala treningowa będzie zatłoczona.

Ćwiczenia w domu

Jeśli boisz się, że poranna wizyta na siłowni sprawi, że po treningu będziesz mieć problem z koncentracją w pracy, zdecyduj się na ćwiczenia w zaciszu domowym.

Trening doda Ci energii!

W czasie wysiłku fizycznego organizm produkuje endorfiny, czyli hormony szczęścia. Po zakończonym porannym treningu poczujesz nieziemski przypływ energii!

Nie musisz wstawać zbyt wcześnie

Jeśli wiesz, że Twój czas rano jest ograniczony, nie martw się. Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Poszukaj krótkiego filmu treningowego. Nawet 15 minut ćwiczeń rano, to dobre rozwiązanie!

Źródło: http://www.womenshealthmag.com/fitness/morning-exercise/slide/5

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl