Producenci
Tłuszcz na brzuchu - problem szczupłych i "puszystych" 0

Być może teraz będziesz zaskoczony, ale okazuje się, że każdy z nas tłuszcz na brzuchu. Nawet osoby szczupłe! To zupełnie normalne. Jednak należy pamiętać o umiarze. Zbyt duża ilość tłuszczu może prowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych. Wyróżniamy kilka rodzajów tłuszczu. Jedne z nich znajdują się tuż pod skórą. Inne znacznie głębiej - odkładają się wokół ważnych dla naszego organizmu narządów, takich jak: płuca, serce i wątroba.

Tłuszcz na brzuchu

Każdy z nas potrzebuje trochę tłuszczu trzewnego. To właśnie on amortyzuje narządy i chroni je przed uszkodzeniem. Należy jednak pamiętać, że zbyt duża ilość tłuszczu trzewnego niesie dla naszego organizmu więcej szkód niż korzyści. Organizm ze zbyt dużą ilością tłuszczu trzewnego narażony jest na problemy z ciśnieniem krwi, cukrzycę typu 2, demencję, choroby serca. Okazuje się, że to idealne środowisko dla rozwoju niektórych nowotworów! Jeśli Twoim problemem jest nadwaga, Twój organizm zaczyna magazynować tłuszcz i odkładać go w nietypowych, często niebezpiecznych miejscach. Brak kontroli nad wagą prowadzi do tego, że obszary służące do przechowywania tłuszczu są już zapełnione, więc organizm zaczyna odkładać tłuszcz na narządach i sercu.

Jak sprawdzić, ile tłuszczu trzewnego posiadasz?

To bardzo proste - aby to zrobić, potrzebujesz zwykłej taśmy. W pozycji stojącej owiń taśmę wokół talii i pępka. Jeśli jesteś kobietą, obwód pasa powinien być mniejszy niż 35 cali, jeśli jesteś mężczyzną - mniej niż 40 cali.

Szczupli ludzie też mają z tym problem...

Okazuje się, że nawet ludzie szczupli mogą mieć problem ze zbyt dużą ilością tłuszczu trzewnego. Osoby te, mimo iż analizują to, co jedzą, to jednak zapominają o niezwykle ważnej aktywności fizycznej. Konsekwencją tego jest zbyt duża ilość tłuszczu trzewnego. Wniosek jest prosty - jeśli nie chcesz mieć problemu ze zbyt dużą ilością tłuszczu trzewnego, musisz się ruszać! Chcesz pozbyć się tłuszczu z brzucha? Pamiętaj o czterech kluczowych zasadach: uprawiaj sport, stosuj odpowiednią dietę, śpij minimum 8 godzin dziennie

Źródło: http://www.webmd.com/diet/features/the-truth-about-belly-fat#1 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl